تنظیم مودم MaxNet

میتوانید این آموزش را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. بعد از روشن کردن فیلتر شکن (VPN) روی تصویر زیر کلیک کنید.

برای کانفیگ کردن مودم MaxNet ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.

صفحه زیر نمایان می شود برای رفتن به مراحل بعدی گزینه Advanced Setup را انتخاب کنید.

1,2) از منوی Advanced Setup وارد تنظیمات WAN Service شوید تا تنظمات قبلی پاک شود.

1,2) از منوی Advanced Setup وارد تنظیمات Layer2 Interface شوید تا تنظمات قبلی پاک شود.

برای ذخیره تنظیمات روی گزینه Reboot Router کلیک کنید.

1,2,3)برای اینکه تنظیمات خط را مجدد اعمال کنید از منوی Advanced گزینه Layer2 Interface را انتخاب کنید. سپس بر روی Add کلیک کنید.

1)به ترتیب VPI و VCI را بر روی 0 – 35 قرار دهید این در صورتی هست که اپراتور شما شاتل و یا مخابرات باشد .2) برای ذخیره بر روی Apply کلیک کنید.

1,2)برای فعال کردن اینترنت نیاز هست از منوی Advanced Setup گزینه WAN Service را انتخاب کنید . بر روی ADD کلیک کنید.

با اطمینان از VPI و VCI و برای ذخیره تنظیماتی که تا این مرحله انجام دادید بر روی Next کلیک کنید.

  1. برای تنظمات مجدد خط گزینه PPPOE را فعال کنید .2) بر روی NEXT کلیک کنید.


1,2) نام کاربری و رمزعبور تنظمات مودم را وارد کنید. 3)برای فعال بودن اینترنت روی پورت ها گزینه Enable Fullcone NAT فعال کنید.4) برای رفتن به مرحله بعد گزینه NEXT را انتخاب کنید.

بر روی Next کلیک کنید.

بر روی Next کلیلک کنید .

برای اینکه تنظیمات انجام شده ذخیره شود بر روی Apply کلیک کنید.

در این قسمت تنظیماتی که اعمال شده مشخص میشود .

1,2) از منوی Wireless گزینه Basic را انتخاب کنید . 3) این گزینه برای اینکه دسترسی را به صورت وایرلس فراهم کنه فعال کنید .4) در صورت نیاز برای پنهان کردن نام وای فای این گزینه فعال می شود.5) SSID مورد نظر خودتون رو وارد کنید .6)Country را روی All Channles قرار دهید . 7) Max C lients را هم روی 6 یا 11 بگذارید. 8) در آخر برای ذخیره تنظیمات روی گزینه Apply کلیک کنید.

1)در ادامه منوی Wireless گزینه Security را انتخاب کنید . 2) برای جلوگیری از هک شدن دستگاه WPS را بر روی Disabled قرار دهید.3) پسورد مورد نظر خود را وارد کنید . 4) برای ذخیره تغییرات انجام شده Apply را انتخاب کنید .

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

1)از منوی Wireless گزینه MAc Filter را انتخاب کنید .2) حتما توجه کنید که تیک Allow فعال باشد .3) برای دسترسی دستگاه های متفاوت گزینه Add را بزنید و Mac آدرس های را وارد کنید.

1,2)برای Rest کردن دستگاه از منوی Management گزینه Restore Default را انتخاب کنید . 3) روی گزینه Restore Default Setting کلیک کنید.

1,2) از منوی Advanced گزینه DMZ Host را انتخاب کنید . 3,4) برای استفاده دستگاه هایی مثل دوربین IP مورد نظر را وارد کنید و گزینه Enable را فعال کنید.5)برای ذخیره تنظیمات بری روی Apply کلیک کنید .

1) برای اشتراک گذاری پرینتر از طریق پورت USB مودم از منوی Advanced گزینه Print Server را انتخاب کنید .2,3) حتما از فعال بودن گزینه Enable مطمئن شوید و سپس روی Apply کلیک کنید .

درصورت نداشتن اینترنت از طریق کابل تلفن می توانید با استفاده از یک دانگل یا مودم 3G سیمکارتی از اینترنت استفاده کنید.که با کلیک کردن بر روی گزینه وارد قسمت تنظیمات می شوید.

در این قسمت می توانید تنظیمات مربوط به دانلگ

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه برای “تنظیم مودم MaxNet

دیدگاهتان را بنویسید