تنظیم مودم روتر دی لینک مدل DSL-224 NEW

میتوانید این آموزش را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. بعد از روشن کردن فیلتر شکن (VPN) روی تصویر زیر کلیک کنید.

برای کانفیگ کردن مودم D-Link DSL-224 NEW ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.
طبق اعلام یکی از مصرف کننده های عزیزمون ، روی بعضی از ورژن ها ممکنه نام کاربری و رمز ورود به پنل مودم user باشه.

برای اعمال تنظیمات خط ثابت گزینه Setup Wizard انتخاب کنید.

بر روی گزینه Next کلیک کنید.

۱) اگر مایل به تغییر رمز ورود پنل کاربری مودم هستید با کامل کردن این قسمت و کلیک بر روی NEXT میتوانید انجام دهید.۲) درصورتی که تغییراتی انجام ندادید Skip را انتخاب کنید.

۱) موقعیت مکانی خود را تهران انتخاب کنید.۲) روی گزینه NEXT کلیک کنید.

۱)بر روی کشور ایران تنظیم شود.۲)اپراتور مورد نظرتان را انتخاب کنید.۳,۴)نام کاربری و رمز عبور اشتراک اینترنت خود را وارد کنید.۵)رمزعبور را تکرار نمایید۶)روی گزینه Next کلیک کنید.

۱,۲) SSID وPassword وای فای را وارد کنید.۳) بر روی گزینه Next کلیک کنید.

۱)برای ثبت تنظیمات بر روی Apply کلیک کنید.

1)برای تغییر پسورد از منوی سمت راست گزینه Wireless Setup و بعدWireless security را انتخاب کنید. 2) در قسمت پسور میتوانید تغییرات لازم را انجام دهید.3) برای اعمال تغییرات روی گزینه Apply کلیلک کنید.

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

1,2,3)از منوی Advanced – Advanced Wireless – Access Control را انتخاب کنید .4)برای فعال کردن Mac حتما گزینه Access Control را روی Allow Listed را انتخاب کنید.5,6) به ترتیب دستگاه هایی که قرار است Mac آنها فعال باشد Mac Address همان دستگاه را وارد کرده و بر روی Add کلیک می کنیم.7) برای ذخیره تغییرات گزینه Apply Changes را انتخاب کنید.

1,2)در صورت استفاه برای انتقال تصویر از منوی Advanced – DMZ را انتخاب کنید .3,4) در این قسمت IP دستگاه مورد نظر را وارد کنید. وبرای ذخیره اطلاعات Apply را انتخاب کنید.

  1. برای تغییر SSID از منوی Setup Wizard گزینه Wireless Basics را انتخاب کنید. 2) SSID مورد نظر خود را وارد کنید.3)Channel Number را روی 6 یا 11 قرار دهید.4,5) در صورتی تصمیم به این دارید که اسم وای فای برای افراد غریبه نمایان نشود گزینه Disable Wireless LAN Interface را فعال کنید. و برای ذخیره تنظیمات بر روی Apply Changes کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید