تنظیم مودم AirMaster AG3100D

میتوانید این آموزش را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. بعد از روشن کردن فیلتر شکن (VPN) روی تصویر زیر کلیک کنید.

برای کانفیگ کردن مودم AirMaster AG3100D ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.

نمایش اطلاعات مودم

ار منوی LTE گزینه NDS را انتخاب کنید. اگر دکل های اطراف شما از TDLTE پشتیبانی نمیکند( بافت روستایی یا حاشیه شهر ) باید گزینه FDD را انتخاب کنید تا از 3G \4G استفاده کنید .سپسSave را انتخاب کنید.

از منوی LTE گزینه SIM Card را انتخاب کنید . 1) گزینه SIM Card State را حتما بر روی Ready قرار دهید. 2) گزینه PIN Check Enabled بر روی OFF تنظیم شود . در صورتی که در ON بود سیم کارت روی یک گوشی بگذارید و پین سیم کارت را غیر فعال کنید.

نمایش تنظیمات شبکه که بصورت اتومات IP می دهد.

از منوی Network گزینه LAN را انتخاب کنید . 1) گزینه های MIN IP , MAXip بین 50 و 200 تنظیم شود .

درصورت نیاز به VPN از منوی Network گزینه VPN وارد تنظیمات شوید. 1)برای فعال کردن VPN می توانید هر کدام از گزینه ها را انتخاب کنید و بر روی Save کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات هدایت شوید.

با توجه به توضیحات قبل اگر PPTP را انتخاب کرده اید 1) ابتدا آدرس سرور را وارد کنید . 2)سپس نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. برای ذخیره تنظیمات بر روی Save کلیک کنید.

با توجه به توضیحات قبل اگر L2TP را انتخاب کرده اید 1) میتوانید یک اسم انتخاب کنید .2)نام کاربری و رمزعبور را وارد کنید . 3,4) آدرس سرور وارد کنید در آخر بر روی Save کلیک کنید.

از منوی WiFi گزینه WIFi را انتخاب کنید . 1) اگر تیک Enable فعال باشد دستگاه WiFi دارد . 2) و گزینه Channel باید بر روی 6 یا 11 تنظیم شود .3,4) می توانید نام کاربری SSID مورد نظر هود را وارد کنید و برای ذخیره تنظیمات گزینه Save انتخاب کنید.

1)از منوی WIFi گزینه Security را انتخاب کنید. اگر تیک Enable فعال باشد اسم WiFi برای عموم نمایش داده نمی شود (WiFi در حالت Hide قرار میگیرد.) 2)Security Mode را بر روی حالت آخر قرار دهید .3) برای جلوگیری از هک شدن می توانید تیک Enable را فعال کنید.4,5) رمز مورد نظر خود را وارد کنید و سپس ذخیره کنید.

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

برای فعال کردن Mac از منوی WiFi گزینه Mac Filtering را انتخاب کنید. 1) برای وارد کردن Mac دستگاه های مورد نظر باید Mac Filtering Mode بر روی White List قرار دهید.2,3) برای وارد کردن mac دستگاه ها گزینه ADD را بزنید و در آخر بر روی Save کلیک کنید.

1,2)برای انتقال تصویر از منوی Application گزینه DMZ را انتخاب کنید. و IP آدرس دستگاه را وارد کنید و بر روی Save کلیک کنید.

1)اگر نیاز به تغییر رمز و نام کاربری ورود به پنل کاربری دارید. از منوی Maintenance گزینه General را انتخاب کنید .

برای Reset دستگاه از منوی Maintenance و گزینه System Reset وارد تنظیمات شوید.1) گرینه Reboot به این معنی هست که دستگاه با همان تنظیمات یکبار خاموش و روشن شود.2)گزینه Restore اگر دستگاه آنلاک باشد برای Reset کردن از دکمه پشت دستگاه استفاده کنید اگر این گزینه را انتخاب کنید دستگاه به حالت قفل (لاک ) بر میگردد.

تنظیماتی که انجام شد قابل مشاهده است.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید