تنظیم مودم TP-LINK 8901

برای کانفیگ کردن مودم تی پی لینک ، ابتدا آی پی زیر را در نوار آدرس خود تایپ نمایید:


بعد از چند لحظه صفحه ای رو به روی شما قرار می گیرد که خواستار وارد کردن یوزرنیم و پسوورد شما می باشد که این مقادیر به صورت پیش فرض، admin با حروف کوچک می باشد، آن را وارد نمایید.
بعد از ورود به صفحه ی تنظیمات مودم، روی Quick Startکلیک و Next را انتخاب کنید ( در صورت باز نشدن این صفحه، رفع مشکل باز نشدن صفحه ی تنظیمات مودم را مطالعه نمایید)


در این مرحله از تنظیم مودم تی پی لینک باید موقعیت مکانی خود را انتخاب نمایید و روی Next کلیک کنید:


در این صفحه PPPoE /PPPoA را انتخاب و دوباره روی Next کلیک کنید:


در این صفحه اطلاعات مربوط به سرویس  اینترنتی که خریداری کرده اید را وارد و در فیلد های مربوطه VCI و VPI وارد نمایید  و روی Next کلیک کنید. توجه داشته باشید که این مقادیر را از سرویس دهنده ی اینترنت خود باید دریافت نمایید:


در این قسمت نوبت به تنظیم وایرلس شما می رسد. اگر میخواهید وایرلس مودم تی پی لینک شما همیشه فعال باشد، در قسمت Access Point گزینه ی  Activated را انتخاب نمایید و در قسمت SSID یک نام برای وایرلس خود برگزینید:

تنها کار مهمی که در رابطه با تنظیم مودم تی پی لینک شما باقی مانده است، رمز گذاری روی وایرلس اینترنت شما می باشد که اجازه ی دسترسی افراد به اینترنت خود را محدود به کسانی می کنید که پسورد وایرلس شما را داشته باشند.
برای این کار در قسمتAuthentication Typ می توانید از لیست مربوطه انواع رمز گذاری را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب یکی از گزینه ها در مرحله ی بعد در قسمت Pre- shared Key یک رمز معتبر را انتخاب کنید.( در این قسمت توصیه می کنیم انتخاب یک رمز عبور قوی را مطالعه نمایید) و سپس روی Next کلیک کنید.
تنظیمات مودم تی پی لینک به پایان رسید به ترتیب روی گزینه های Next وClosed کلیک نمایید.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.