تنظیم مودم Zxyel 1312

وارد شدن به صفحه تنظیمات مودم Zyxel DEL1312-T10B

برای ورود به صفحه تنظیمات مودم Zyxel DEL1312-T10B ابتدا با باز کردن مرورگر خود، آی پی 192.168.1.1 را وارد می نمایید. سپس با باز شدن صفحه مودم،  کلمه admin را در قسمت نام کاربری و رمز عبور تایپ کرده و وارد تنظیمات مودم می شوید. در صورت باز نشدن صفحه کانفیگ مودم توجه شما را به مقاله رفع مشکل باز نشدن تنظیمات مودم Zyxel DEL1312-T10B جلب می نماییم.

نحوه کانفیگ مودم زایکسل

نحوه کانفیگ مودم زایکسل DEL1312-T10Bبدین صورت است :

۱- در صفحه اصلی مودم در قسمت  Network setting —> Broadband کلیک کنید .

2- در این صفحه  Mode را Router و Encapsulation  بر روی PPOE کلیک و همچنین در بخش های خواسته شده UserName و Password را که شرکت خدمات دهنده ADSL به شما داده است را وارد کنید ، Multiplex بر روی LLC قرار می دهیم ، VPI و VCI برای اکثر ISP ها 0 و 35 میباشد ولی بهتر است با پشتیبان ISP تماس بگیرید یا به مقاله آشنایی با Vpi و Vci و مقادیر آن در شرکتهای ارائه دهنده ADSL  مراجعه فرمایید. 

3- در مرحله بعد می بایست تنظیمات وایرلس مودم را انجام دهید ، در صفحه اصلی مودم در قسمت  Network setting —> Wireless کلیک کنید .

4-در این صفحه Enable wireless را تیک میزنیم سپس نام وایرلس را در قسمت SSID تایپ می کنیم .

5- Security Mode را بر روی WPA2-PSK انتخاب تا آیتم های جدیدی اضافه گردند، در قسمت Pre-Shared Key یک رمز مناسب ( حداقل 8 کاراکتر ) انتخاب نمایید و .برای آشنایی بیشتر با امنیت مودم خود توجه شما را به مقاله امنیت مودم زایکسل DEL 1312 جلب می کنیم.

– تنظیمات مودم به پایان رسیده است و می توانید به اینترنت متصل شوید.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.