بهترین اینترنت برای ماینر

طی مدت اخیر با صعودهای قیمتی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بازار انواع ارزهای دیجیتال حسابی داغ است. در این شرایط همه میخواهند ماینر شوند و ماینینگ کنند. اما شما برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مجازی نیاز به سخت افزارهایی قدرتمند، یک اتصال اینترنت خوب و البته چند پیش نیاز مرتبط دیگر دارید.

اما شاید یکی از اساسی ترین پیش نیازهای فرایند ماینینگ یک اتصال اینترنت خوب باشد، ولی به واقع چه اتصال اینترنتی مناسب فرایند استخراج بیت کوین است و میزان مصرف اینترنت بیت کوین چقدر است؟ 

برای استخراج ارز های دیجیتال چقدر اینترنت نیازداریم ؟

برای استخراج رمز ارز ها نیاز به اینترنت با حجم و سرعت خیلی بالا نداریم . صرفا باید اینترنت ما پایدار باشد و قطعی نداشته باشد. چون در استخراج ارز های دیجیتال نیاز به یک هماهنگی بین دستگاه ماینر و بلاکچین و استخر است .

دستگاه های مختلف مصرف اینترنت متفاوتی دارند خالی از لطف نیست.اما باید بگویم که اینترنت با سرعت 2 مگ تقریبا جوابگوی 89 درصد از ماینر های موجود است .و نکته بسیار مهم درباره اینترنت این است که شما کمترین قطعی اینترنت را داشته باشید . چون به ازای هر بار قطعی اینترنت شما باید دوباره ماینر را چک کنید که به استخر وصل است یا خیر .

کمترین سرعت اینترنت برای استخراج ارز های دیجیتال چقدر است ؟

برای اتصال تعداد دستگاه های کمتر داشتن اینترنت 1 مگ یا 2 مگ می تواند اینترنت خوبی باشد و از نظر حجم می توانید اینترنتی بگیرید با حدود 10 یا 20 گیگ در ماه . که این حداقل تعرفه هایی که از طریق ISP  ها د رحال ارائه است .

برای اتصال به اینترنت نیاز به چه مودمی داریم ؟

برای اتصال ماینر به استخر ها نیاز به اینترنت با سرعت خیلی بالایی نداریم . پس نیازی نداریم که مودم روتر های گیمینگ و بیسار گران قیمت استفاده کنیم . همین مودم های ADSL  می توانند مشکل شما را حل کنند.

هنگام استخراج ماینر برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده کینم یا اینترنت با سیم ؟

همانطور که می دانید اتصال هر دستگاهی به اینترنت اگر با کابل انجام شود دارای امنیت بهتری است . پس بهتر است برای اتصال به اینترنت از کابل استفاده نماییم . اما اگر تعداد دستگاه های ماینر بالا باشد . اتصال شبکه از طریق کابل هزینه بر می شود .چون بجز کابل شبکه شما نیاز به سوییچ و روتر هستید تا بتوانید یک شبکه را راه اندازی نمایید . و در آن موقع شما باید با شرایط هزینه ای خود بسنجید که استفاده از کدام اینترنت برای شما منطقی است .

آیا می توان مصرفی اینترنت ماینر ها و ریگ ها را دقیق محاسبه کرد ؟

قطعا بله . شما می توانید از طریق روتر های پیشرفته و قدرتمند ،میزان ترافیک ورودی و خروجی خود را محاسبه کنید . البته شما اگر توان خرید این روتر ها را ندارید می توانید از نرم افزار های متعددی برای محاسبه ترافیک اینترنت خود استفاده کنید .

یکی از نرم افزار های بسیار خوب برای مدیریت ترافیک اینترنت ، Net Limitter می باشد . شما می توانید از این نرم افزار به عنوان دیوار آتش نیز استفاده نمایید .

دومین نرم افزاری که می توانید برای محاسبه ترافیک خود از آن استفاده کنید (BitMeter OS) می باشد .

سومین نرم افزاری که برای مدیریت پهنای باند خود می توانید از آن استفاده کنید نرم افزار (NetBalancer ) می باشد .

همچنین نرم افزار های دیگری وجود دارد .شما با استفاده از این نرم افزار ها به راحتی می توانید میزان مصرفی اینترنت و حجم دانلودی را محاسبه کنید ، همچنین شما می توانید از طریق نرم افزار ها ترافیک مصرفی خود را بر اساس روز – هفته و ماه به شما نمایش دهد.

جهت تهیه و تنظیم VPS VPN با ip ثابت روی مودم یا دستگاه خود با ما درتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید