تنظیم مودم TP-Link TD-W8151N

میتوانید این آموزش را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. بعد از روشن کردن فیلتر شکن (VPN) روی تصویر زیر کلیک کنید.

برای برای کانفیگ کردن مودم TP-Link TD-W8151N ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.

مشخصات مودم برای شما نمایش داده می شود.

برای تنظیمات خط بر روی Quick Startو Run Wizardکلیک کنید. پنجره کوچکی باز می شود که تمام مراحل تنظمات را نشان می دهد.برای رفتن به مرحله بعدی بر روی Next کلیک کنید.

موقعیت مکانی خود را تهران انتخاب کنیدو روی گزینه NEXT کلیک کنید.

تیک PPPOE\PPPOA فعال کنید و روی Next کلیک کنید.

1)نام کاربری و رمزعبور تنظیمات مودم که از اپراتور دریافت کرده اید را وارد کنید .2)VPI \VCI را 0 و 35 قرار دهید. و بعد روی Next کلیک کنید.

1,2)نام کاربری(SSID) و رمز عبور(Pre-shared key) مورد نظر وای فای را وارد کنید. و روی Next کیلک کنید. سپس روی Next کلیک کنید.

اگر اشتباهی در تنظیمات رخ داده است روی Back کلیک کنید. اما اگر از مراحل طی شده اطمینان دارید بر روی Next کلیک کنید.

برای ذخیره تنظیمات بر روی Close کلیک کنید.

از سربرگ Interface و گزینه Internet می توانید تنظیمات مربوط به خط را تغییر دهید و بعد Save کنید.

از سربرگ InterfaceSetup گزینه Waireless را انتخاب کنید.1) Channelرا بر روی 6 یا 11 قرار دهید.2)نام کاربری WiFi را می توانید تغییر دهید.3)Authentication Type را بر روی گزینه WPA-PSK\WPA2-PSK قرار دهید.4)رمز عبور WiFi را می توانید تغییر دهید.5)اگر تیکNOرا برای Broadcast SSID فعال کنید نام وای فای مودم برای دستگاه های دیگر نمایش داده نمی شود.6)همیطور اگر تیک NO برای WPS فعال باشد مانع از هک شده مودم می شود. در نهایت بر وری Save کلیک کنید.

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

از سربرگ InterfaceSetupگزینه Waireless را انتخاب کنید.را انتخاب کنید .1)برای فعال کردن Mac حتما گزینه Activated را انتخاب کنید.2) Action را بر روی Allow Association قرار دهیدو برای ذخیره تغییرات گزینه Save را انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید از مودم برای انتقال تصویر استفاده کنید. از سربرگ Adnaced Setup گزینه NAT را انتخاب کنید.و بعد بر روی DMZ کلیک کنید. * اگر از ابتدا گزینه Virtual Ciruit را روی PVC2 قرار داده اید در این قسمت به شما اجازه دسترسی به تنظمات DMZ داده می شود.

در این صفحه تیک Enable را فعال و IP دستگاه مورد نظر را وارد کنید. و برای ذخیره بر روی Save وارد کنید.

برای تغییر نام کاربری و رمز عبور پنل از سربرگ Maintenance گزینه Administration انتخاب کنید. نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کنید و بر روی Save کلیک کنید.

چنانچه نیاز داشتید دستگاه را Reset کنید. از سربرگ Maintenance گزینهSysRestart را انتخاب کنید. تیک Factory Default Settings را فعال کنیدو بعد بر روی Restart کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید