تنظیم مودم Neterbit ND-4230N

گام اول :

برای کانفیگ کردن مودم Neterbit ND-4230N ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.

گام دوم:

ابتدا وارد سربرگ Wizard میشویم و سپس 1)VPI,VCI را بر روی 0 و 35 قرار دهید.2)Connection Mode را روی PPOE تنظیم کنید.3)نام کاربری و رمز عبور تنظیمات مودم را اپراتوری که اشتراک گرفته اید را وارد کنید.4)روی Next کلیک کنید.

ابتد وارد سر برگ Wizard می شویم 1)برای استفاد به صورت وایرلس تیم Enable را برای WLAN فعال کنید.2,3)نام کاربری و رمزعبور مورد نظر برای WiFi را وارد کنید.برای ذخیره بر روی Next کلیک کنید.

به صورت پیش نمایش تمام تنظیماتی که انجام دادید نمایش داده شده، حالابرای ذخیره روی Apply Changes کلیک کنید.

گام سوم: تنظیمات پیشرفته

اگر تصمیم دارید در تنظیمات تغییراتی ایجاد کنید از سربرگ Setup گزینه WAN را انتخاب کنید . 1)برای تغییر نیاز هست از جدول پایین تیک Select را فعال کنید.2)بعد از تنظیمات بر روی Modify کلیک کنید تا ذخیره شود.

از سربرگ Setup گزینه Basic را انتخاب کنید .1)می توانید نام کاربری WiFiرا تغییر دهید.2)Channel Number را روی 6 یا 11 تنظیم کنید.و برای ذخیره روی Next کلیک کنید.

از سربرگ Setup گزینه WAN و سپس گزینه Security را انتخاب کنید. 1,2)می توانید رمزعبور WiFi و Encryption را تغییر دهید. در آخر برای اعمال تغیرات بر روی Apply Changes کلیک کنید.

گام چهارم: ضد هک وایفا

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

از سربرگSetup گزینه WLAN و سپس گزینه Access Control Lis را برای فعال کردن MAC انتخاب کنید.1)این گزینه را حتما روی Allow Listed قرار دهید.2,3) MAC دستگاه مورد نظر را وارد کرده وبعد بر روی ADD کلیک کنید. 4) در آخر بر روی Apply Changes کلیک کنید.

گام پنجم: انتقال تصویر

اگر تصمیم دارید از مودم برای انتقال تصویر استفاده کنید از منوی Advanced گزینه DMZ را انتخاب کنید.1) IPدستگاه مورد نظر را وارد کنید .2) بر روی Apply کلیک کنید.

گام هفتم: تنظیمات پنل کاربری مودم

در صورت نیاز به تغییر رمز عبور پنل کاربری از منوی Maintenace گزینه Password را انتخاب کنید. 1)تیک Select را فعال کنید.2,3)به ترتیب وارد( رمز قدیمی ،رمز جدید، تکرار رمز جدید ) کنید. و بعد بر روی Modify کلیک کنید.

گام هشتم: بازگردانی به تنظیمات کارخانه

برای Reset دستگاه از منوی Maintenance و گزینه Reboot وارد تنظیمات شوید.1) گرینه Reboot به این معنی هست که دستگاه با همان تنظیمات یکبار خاموش و روشن شود.2)گزینه Restore to Default دستگاه به حالت تنظیمات کارخانه بر می گردد.


در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید