تنظیم مودم ایرانسل GP2101 Plus

میتوانید این آموزش را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید. بعد از روشن کردن فیلتر شکن (VPN) روی تصویر زیر کلیک کنید.

برای کانفیگ کردن مودم ایرانسل GP2101 Plus ابتدا آی پی (۱۹۲.۱۶۸.۱.۱)را در نوار آدرس خود تایپ نمایید سپس یوزرنیم و پسورد که به صورت پیش فرض admin با حروف کوچک میباشد را وارد نمایید.

نمای کلی از منوی تنظیمات مودم

از منوی تنظیمات، WiFi را انتخاب کنید و بعد بر روی Setting کلیک کنید .1)نام کاربری(SSID) مورد نظر خود را وارد کنید.2)Radio Channel را بر روی 11 و یا 6 قرار دهید.3)اگر این گزینه را بر روی Enable قرار دهید نام WiFi مودم شما در دستگاه های دیگر مثل گوشی و کامپیوتر ها قابل مشاهده است برای پنهان کردن بر روی Haid قرار دهید.4) برای ذخیره تغییرات بر روی Apply کلیک کنید. اگر نیاز به تغییر رمز عبور دارید .دکمه اسکرول موس را به سمت پایین بکشید.

در صورت نیاز جهت تنظیم مک آدرس و بالا بردن سطح امنیت مودم تنظیمات زیر را انجام دهید.

1) رمز عبور(Password) مورد نظر خود را وارد کنید.2)برای فعال کردن Mac ابتدا Filtering Policy را حتما بر روی WhiteList قرار دهید .3) Mac دستگاه مورد نظر را وارد کنید .4) برای ثبت Mac دستگاه ها بر روی Insert کلیک کنید.5) در آخر برای ذخیره تنظیمات انجام شده بر روی Apply کلیک کنید.

اگر تصمیم دارید برای انتقال تصویر از مودم استفاده کنید.از منوی تنظمیات،Firewall را انتخاب کنید. 1)برای انتقال تصویر حتما تیک Enable Firewall را فعال کنید.2,3)IP دستگاه مورد نظر را وارد کنید و بعد بر روی Apply کلیک کنید.

اگر قصد تغییر نام کاربری و رمز عبور پنل کاربری را دارید از منوی تنظیمات Management گزینه Account را انتخاب کنید. 1)تیک Enable را فعال کنید.2,3)در مرحله بعد نام کاربری و رمزعبور جدید را وارد کنید.و بعد بر روی Applyکلیک کنید.

برای برگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه از منوی تنظیمات Management گزینه Restore Defauit را انتخاب کنید و بعد بر روی Restore کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل و عدم توانایی در راه اندازی با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید