آموزش متصل کردن ساعت هوشمند شیائومی با نام Amazfit Bip U

ساعت هوشمند شیائومی با نام Amazfit Bip U  با داشتن عملکرد عالی و ظاهری زیبا تبدیل به یکی از ساعتهای هوشمند بسیار پرطرفدار شده است.

Bip u، به نوبه خود یک ساعت منحصر به فرد بوده و با دیزاین و انتقال نمایشگری که دارد  این سری را از سری های گذشته متمایز می کند.

ساعت هوشمند Amazfit Bip U علاوه بر داشتن ویژگی های جدید، پیشرفت های چشمگیری را نیز نسبت به سری Bip S به همراه داشته است. با این حال، Bip U تنها یک ساعت هوشمند نخواهد بود بلکه به مانند Amazfit Bip S، معرف یک سری خواهد بود.

ما اکنون به شما نشان می دهیم تا دریابید آیا ویژگی های Bip U برای یک خرید مناسب کافی است.

طراحی

فرض کنید که ساعت امیزفیت مدل Amazfit Bip Uهمان Mi Band 5 با صفحه نمایش مربعی است.

به نظر مدل امیزفیت Bip S می آمد. اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، تازه تفاوت ها مشخص میشود. صفحه نمایش امیزفیت Bip S به نظر بزرگ تر می آید، اما مدل Bip U صفحه نمایش بیشتری را در همان ابعاد در دسترس شما قرار میدهد. با اینحال، اگر طراحی را کنار بگذاریم، این دو ساعت تفاوت هایی باهم دارند.

ساعت هوشمند Amazfit Bip U فقط 31 گرم وزن دارد که پوشیدن آن را هنگام تمرین و شب برای پایش خواب راحت می کند.


ماژول اصلی ساعت از پلی کربنات ساخته شده است و بندهای آن قابل جدا شدن با عرض 20 میلی متر از لاستیک سیلیکون ساخته شده اند و دارای طول قابل تنظیم 76-118 میلی متر هستند.


این ویژگی ها باعث میشود هنگامی که ساعت روی مچ شما قرار دارد احساس راحتی داشته باشید و در طول بیشتر از ۱۵ ساعت استفاده از در روز و به مدت چند هفته با هیچ مشکلی مواجه نبودم.


Amazfit Bip U دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.43 اینچ است.

طرفداران Complication ها قطعا عاشق چهره مدولار این ساعت هوشمند خواهند شد. چون در کوچکترین صفحه ممکن بیشترین اعلانات و اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارد.